2010. július 7., szerda

1. előfejezet

Hát.. itt az előfeji. Remélem tetszeni fog. Sietek a kövivel, várom a komikat:P :)

A nevem Isabella Burgess.
Németországban, Potsdamban éltem a szüleimmel, és testvéreimmel, Alannal és Annie-vel. Másodikos voltam az Einstein Gimnáziumban, sok barátom volt, és egy aranyos pasim, három hónapig jártunk, és akivel imádtuk egymást, a neve Aaron Nathan volt.
A szurkolócsapat tagja voltam, balettoztam, fuvoláztam, imádtam bulizni, a barátaimmal lenni, egyszóval imádtam élni, mindig csináltam valamit, sosem unatkoztam. Szabadidőmben úsztam, és lovagoltam. A szüleimmel jól megvoltunk, nagyon jó életet teremtettek nekem és a testvéreimnek, rengeteget dolgoztak, de amikor csak tehették velünk voltak. Az életem tökéletes volt, mígnem egy márciusi napon minden megváltozott...

2 megjegyzés: